Påskeudstilling

Billede fra kunstudstillingen

Påskeudstillingen Brønderslev Gymnasium 2024.

Påskeudstillingen 2024 er den 47. i rækken af kunstudstillinger på Brønderslev Gymnasium.

Der deltager i år 25 kunstnere, som udstiller oliemaleri, skulptur, pastel, stofbilleder, glas og keramik.

Udstillingen er en af landets ældste Påskeudstillinger, og den er for længst blevet en kulturel begivenhed i det nordjyske - en begivenhed, mange fra nær og fjern, ser frem til - og som hvert år besøges af adskillige tusinde kunstinteresserede personer.

Vi fylder hele gymnasiet med kunst, så der er god plads og rigtig gode muligheder for den enkelte kunstner til at vise et bredt spektrum af egne kunstværker.

Alle kunstnerne kommer hver især med mindst 20 værker, men langt de fleste med meget mere, så der bliver meget at kigge på.

I lighed med tidligere år bliver der i år en café, som drives af en gymnasieklasse, og hvor overskuddet går til klassens studietur.

Åbningstider:

28. - 31. marts. Kl.  10 -17